Tribute Event 2018

V stredu 03.10.2018 sa v hoteli Radisson BLU Carlton, v Bratislave konal 6. ročník slávnostného odovzdávania cien Super Brands 2018 a medzi ocenenými nechýbala ani značka EKOBAL!

Naša spoločnosť bola jednou z 10 vybraných značiek, ktoré získali titul Business Superbrands, teda ocenenie v segmente B2B. Znamená to, že značka je vo svojej brandži silným hráčom, presadzuje inovatívnosť, neustále posúva hranice, a napreduje.

Cenu s hrdosťou prebral riaditeľ spoločnosti Ing. Kocifaj, ktorý pri tejto príležitosti vyslovil poďakovanie všetkým, ktorí k získaniu tohto ocenenia prispeli a tiež dodal: „až teraz sme si s prekvapením uvedomili, akú silnú značku sa nám od jej založenia podarilo vybudovať. O to viac si vážime získané ocenenie, ktoré je vyjadrením uznania nielen našich obchodných partnerov značke EKOBAL. Znamená však pre nás jednak záväzok udržať kvalitu brandu, a jednak ambíciu posunúť ho ešte o level vyššie.“

Tohtoročný tribute event sa niesol v znamení hesla „naturalia“, čo ešte viac podčiarklo filozofiu EKOBAL-u, teda priateľskosť a šetrnosť k životnému prostrediu a prírode.

Slávnostný večer otvoril svojím príhovorom regionálny riaditeľ Superbrands CE p. András Wiszkidenszky a odovzdávanie cien osviežil vtipným moderovaním Junior. Organizátori však mysleli aj na zabezpečenie kultúrneho zážitku – o ten sa postarala hudobná skupina Bad Karma Boy a tanečné performance Silvie Svitekovej.

Po odovzdaní všetkých cien nasledovala spoločná fotka zástupcov ocenených značiek a večera formou pestrého bufetu, fotografovanie pred plátnom, či len „trkotanie“ pri stole.

Strávili sme tak príjemný večer, kde sme mali možnosť stretnúť zástupcov spoločností, ktoré sú našimi odberateľmi, ale najmä odniesli si pocit, že EKOBAL patrí klubu TOP značiek na Slovensku.

 

Spoločnosti do výberu Superbrands sa nenominujú a nedá sa do neho prihlásiť. Značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Aby sa značka stala členom elitného klubu Superbrands musí mať vysokú kvalitu a vynikajúce renomé.

Výber najlepších značiek prebieha v troch fázach: v úvodnej fáze pracujú organizátori so zoznamom všetkých na Slovenskom trhu existujúcich značiek, v ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrujú podľa obchodných výsledkov dodaných spoločnosťou Bisnode. Následne uskutoční spoločnosť GfK prieskum verejnej mienky, kde respondenti zúžia výber najlepších značiek.